Intenzivní trénink prodejních rozhovorů pro pokročilé
Detailní nácvik telefonování, obchodního jednání, kladení otázek a hledání potřeb. Poskytuji užitečné služby pro náročné klienty! Spoléhám na zkušenosti, důslednost a citlivý přístup!
Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy
Úvod:
Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora z oblasti prodeje a obchodu pro B2C a B2B. V praxi rozhodují detaily, o kterých si pokročilí obchodníci myslí, že je zvládají. Opak je pravdou a výsledkem je smlouvání o cenách, nedotahování obchodů a velké množství námitek.
Cílová skupina: zkušení obchodníci s dlouholetou praxí
Přínosy:
- objevení často netušených možností využití otázek,
- expertní zvládnutí klíčových částí prodejního jednání,
- praxe z detailně trénovaných obchodních jednání,
- úprava nevhodných návyků z praxe a předchozích tréninků,
- povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a pomůcek,
- tipy a triky z praxe trenéra.
Nabyté znalosti | Osnova kurzu
Obsah
Obchodník:
- orientace na cíl (a organizace práce);
- hlubší znalost verbální a neverbální komunikace pro čtení partnera.
Obchod (intenzivní trénink):
- oslovení zákazníka formou "cold-call" (studený telefonát - první oslovení) - trénink s rozborem audio nahrávky;
- vedení obchodního jednání - intenzivní trénink;
- pokročilé kladení otázek – základní trénink;
- zacílení prodejního jednání a efektivní "koncovka" s rozhodnou žádostí o zakázku;
- typy zákazníků a vhodnost užívání typologií;
- doplnění chybějících znalostí nebo dovedností pole individuálních potřeb,
Tipy a triky:
- jak číst zákazníka;
- jak zákazníka přesvědčit;
- jak předcházet a vést jednání o cenách;
- jak přenastavit rámec rozhovoru;
- jak předcházet námitkám;
- jak na slepé uličky, aby se místo vás "potil" zákazník;
- jak navázat pevné obchodně-přátelské vztahy na správných hodnotách.
Formální výstup
CertifikátReference
Ve srovnání s ostatními lektory jednoznačně nejlepší.
Daniela Jíšová
poradce, AXA pojišťovna a.s.
Jeden z nejpříjemnějších seminářů, kde jsem se nenásilnou formou dozvěděla pro mě spoustu moc důležitých věcí souvisejících s tréninkem otázek. Děkuji Honzo.
Andrea Odehnalová
regionální ředitel, SMS finanční poradenství a.s.