Sleva 5 %
z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.
Sleva 10 %
z celkové ceny kurzu pro studenty
Sleva 15 %
z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti
Modul 2: Pro toho kdo nemá cíl, není žádný vítr dobrý
Termín | Místo | Cena | Přihláška |
---|---|---|---|
29.-30.8.2014 | Zastávka u Brna | 10.000,- bez DPH | přihlásit |
Strategie a strategické řízení malých a středních firem
Vstupy modulu
Účastníci budou při zpracování některých praktických příkladů z analýzy, které budou samostatně zpracovávat na základě podkladů předcházejícího modulu.
Popis modulu
Mít jasnou představu o tom, kam by měla firma směřovat a jaké služby nebo produkty by měla nabízet, je první předpoklad jejího úspěšného působení. Tuto představa je potřeba konfrontovat s konkurencí, legislativou, možnostmi firmy a celou řadou ostatních limitů. K tomu slouží strategické plánování, jehož výstupem je písemně zpracovaný strategický plán. Samotná tvorba strategického plánu je pouze prvním krokem, po kterém musí následovat jeho úspěšné naplnění.
V průběhu modulu se účastníci naučí:
- Jak formulovat vizi a misi firmy
- Vytvořit strategický plán pro malé a střední firmy
- Jak postupovat při implementaci strategického plánu.
Účastníci na konci modulu obdrží zpracovanou osnovu strategického plánu s jednoduchými příklady. Na základě získaných znalostí budou schopni připravit vlastní plán pro svoji společnost.
Firemní kultura
Efektivní rámec, který usměrňuje chování pracovníků a působí dlouhodobě na jejich motivaci a energii celé firmy, je firemní kultura. Funkční firemní kultura může ušetřit finance i starosti při práci se zaměstnanci.
O firemní kultuře již bylo napsáno hodně teoretických textů a řada společností na ní cíleně pracuje. Proč ale jen málo společností dosáhne funkčního výsledku a jaké jsou znaky užitečné firemní kultury? Tomu se budeme věnovat v tomto workshopu.
Smysl: Pochopit smysl firemní kultury a nebýt zajatcem pouhého módního pojmu. Umět firemní kulturu rozvíjet cíleně s použitím správných zdrojů.
V průběhu workshopu se zaměříme na tuto problematiku:
- Co je to firemní kultura a co ji definuje
- Jak vzniká nebo je zaváděna
- Pozadí FK z pohledu systemiky - její funkce s ohledem na chování lidí v sociálním systému jako je firma
- Co přináší fungující firemní kultura - interně a externě
- FK v různě velkých firmách
- Odlišné role při budování a udržování FK z pohledu organigramu
- Firemní hodnoty
- Příprava před zaváděním FK
- Jak se obvykle zavádí firemní kultura a možné alternativy
- Měření průběhu
- Udržování FK
- Upozornění na rizika z praxe