Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
horoleze_:

Modul 2: Pro toho kdo nemá cíl, není žádný vítr dobrý


Termín Místo Cena Přihláška
29.-30.8.2014 Zastávka u Brna 10.000,- bez DPH přihlásit

Strategie a strategické řízení malých a středních firem

Vstupy modulu

Účastníci budou při zpracování některých praktických příkladů z analýzy, které budou samostatně zpracovávat na základě podkladů předcházejícího modulu.

Popis modulu

Mít jasnou představu o tom, kam by měla firma směřovat a jaké služby nebo produkty by měla nabízet, je první předpoklad jejího úspěšného působení. Tuto představa je potřeba konfrontovat s konkurencí, legislativou, možnostmi firmy a celou řadou ostatních limitů. K tomu slouží strategické plánování, jehož výstupem je písemně zpracovaný strategický plán. Samotná tvorba strategického plánu je pouze prvním krokem, po kterém musí následovat jeho úspěšné naplnění.

V průběhu modulu se účastníci naučí:

  • Jak formulovat vizi a misi firmy
  • Vytvořit strategický plán pro malé a střední firmy
  • Jak postupovat při implementaci strategického plánu.

Účastníci na konci modulu obdrží zpracovanou osnovu strategického plánu s jednoduchými příklady. Na základě získaných znalostí budou schopni připravit vlastní plán pro svoji společnost.

Firemní kultura

Efektivní rámec, který usměrňuje chování pracovníků a působí dlouhodobě na jejich motivaci a energii celé firmy, je firemní kultura. Funkční firemní kultura může ušetřit finance i starosti při práci se zaměstnanci.

O firemní kultuře již bylo napsáno hodně teoretických textů a řada společností na ní cíleně pracuje. Proč ale jen málo společností dosáhne funkčního výsledku a jaké jsou znaky užitečné firemní kultury? Tomu se budeme věnovat v tomto workshopu.

Smysl: Pochopit smysl firemní kultury a nebýt zajatcem pouhého módního pojmu. Umět firemní kulturu rozvíjet cíleně s použitím správných zdrojů.

V průběhu workshopu se zaměříme na tuto problematiku:

  • Co je to firemní kultura a co ji definuje
  • Jak vzniká nebo je zaváděna
  • Pozadí FK z pohledu systemiky - její funkce s ohledem na chování lidí v sociálním systému jako je firma
  • Co přináší fungující firemní kultura  - interně a externě
  • FK v různě velkých firmách
  • Odlišné role při budování a udržování FK z pohledu organigramu
  • Firemní hodnoty
  • Příprava před zaváděním FK
  • Jak se obvykle zavádí firemní kultura a možné alternativy
  • Měření průběhu
  • Udržování FK
  • Upozornění na rizika z praxe