Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 2 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Síla otázek v prodeji a získávání příležitostí


Trénink prodejního jednání do hloubky, jakou jste nepoznali - pro pokročilé. Poskytuji užitečné služby pro náročné klienty! Spoléhám na zkušenosti, důslednost a citlivý přístup!

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Úvod:

Program vznikl na základě zkušeností z oblasti prodeje a koučování. Smyslem tréninku je ukázat často netušené možnosti využívání otázek. Naučte se své jednání více řídit a přitom přenést většinu práce na svého klienta. Získáte hodnotné informace a klient nemá čas na výmluvy.

Cílová skupina:

  • pokročilí obchodníci, kteří jsou připraveni intenzivně přemýšlet nad aplikací nových principů
  • podmínkou je hravý přístup k prodejnímu rozhovoru
  • trénink není vhodný pro nováčky a obchodníky, kteří čekají jednoduchá univerzální řešení

Přínosy:

  • poznání často netušených možností využití otázek
  • odstranění obav ze „slepých uliček“
  • získání přehledu a kontroly nad jednáním
  • objevení možností správné volby slov a skladby vět
  • tipy a triky z praxe trenéra

Nabyté znalosti | Osnova kurzu

Obsah

Obchodník:

  • větší přehled o dění v prodejním jednání

Obchod (intenzivní trénink):

  • šest kategorií otázek podle působení na myšlení klienta
  • pokročilé kladení otázek – velmi intenzivní trénink
  • koučovací přístup při prodeji
  • otázky v argumentaci
  • přenastavení rámce rozhovoru
  • zacílení prodejního jednání a efektivní "koncovka" s rozhodnou žádostí o zakázku
  • pochopení drobných odpojení myšlenek klienta a jejich dopady v konečné argumentaci

Tipy a triky:

  • jak číst zákazníka
  • jak zákazníka rozmluvit
  • jak získat informace, které jiní nezískali
  • jak na slepé uličky
  • jak citlivě měnit způsob uvažování klienta
  • jak mít čistou hlavu, aby se místo vás "potil" zákazník
  • jak získat výhody, přiblížit se klientovi a vytlačit konkurenci

Formální výstup

Certifikát

Reference

Ing. Jan Korbel pro tým obchodníků a accountů ALD Automotive vedl celodenní trénink pokročilých obchodních dovedností. Trénink byl velmi profesionální, s maximálním nasazením a byl pro tým ALD Automotive nesporným přínosem. Na základě našich pozitivních dojmů a zkušeností chceme s panem Korbelem ve školení pokročilých obchodních dovedností dále pokračovat na dlouhodobém základě.

Jaroslav Laur
Sales&Marketing Director, ALD Automotive

Nikdy jsem netušila, že by obchod mohl být zajímavý, až do té doby než jsem se zúčastnila kurzu obchodních dovedností, který vedl Jan. Jeho jedinečný přístup, udělal z kurzu něco neobyčejného. Tento kurz ve mně vzbudil hravost, touhu a vášeň pro věc, kterou děláte. Pokud chcete něco ve vaší firmě či se sebou samým změnit, začněte Honzou. Nebudete litovat.

Gabriela Lecková
obchodní zástupce, Grape SC, a.s.

Trénink prodejního jednání s Janem Korbelem bych přirovnala k filmu, co se vás hluboko uvnitř dotkne tak, že když pak odcházíte z kina, máte pocit, že svět už nikdy nebude jako předtím. Kouzelný na tom je, že jste právě dostali nástroje k tomu, hrát ho dál sami a já už se nemůžu dočkat další zápletky.

Linda Hušková
grafička a fotografka

Exkluzivní kurz pro další rozvoj. Jsem velmi spokojená. Cítila jsem zkušenost a praxi. Skvělá práce.

Jarmila Svobodová
konzultant SMS finanční poradenství a.s.

Seminář Jana Korbela, považuji za velmi zdařilý. Má originalitu, náboj, nové informace, zpětnou vazbu a vnuknutí myšlenky, jak efektivněji získat více peněz. Jako lektora si Jana Korbela vážím za prezentaci, téma, flexibilitu a sdílení vlastních zkušeností z účastníky kurzu. Mé vřelé doporučení!

Josef Zelenka
zemský ředitel, Allianz pojišťovna a.s.

Ve srovnání s ostatními lektory jednoznačně nejlepší. Poutavý a poučný obsah o podání. Kurz mi ukázal praktické použití vět a slov v rozhovorech.

Daniela Jíšová
poradce, AXA pojišťovna a.s.