Služba externí kouč
Kouč působí ve společnosti jako externista, zodpovídá za přidělené oblasti podle poptávky, reportuje dohodnuté odpovědné osobě a působí jako podpora vedoucím týmů.
Externí kouč je velkým přínosem, vždy dokáže lépe komunikovat v problémových situacích a lépe „chladí horké hlavy“ než kouč interní, protože je v roli nezaujatého externisty, stojí vně firmy a nevztahují se na něj osobní záležitosti, kterých je v call centrech vždy mnoho.
Kombinace služeb přesně podle poptávky:
- vedení zpětných vazeb
- hodnotící, motivační pohovory
- kariérní směrování, rozvoj
- výběr operátorů
- propouštěcí pohovory
- možnost optimalizace KPI, případně nastavení nových
- podpora supervizorů a vedoucích týmů – vedení operátorů, plánování úkolů operátorům a kontrola jejich plnění, vedení rozhovorů s problémovými zaměstnanci