Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Modulární rozvojový program


Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější

Google Universal Analytics a Výkonnostní marketing


Sledovat návštěvnost webových stránek a měřit konverze dnes již opravdu nestačí. Naučte se využívat tento webový nástroj naplno!
Termín školení 12.12.201712.12.2017
Místo školení Zastávka u Brna, Cukrovarská 1230
Cena školení 3 900 Kč bez DPH
Přihláška Přihlásit

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen marketingovým specialistům, obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů apod.

Co Vás naučíme

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics
  • Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách a grafech
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat
  • Jak měřit hodnotu konverze z objednávek z webu
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit špatné reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Cesty s více kanály
  • Jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
  • Zjistíte tak jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to správně reagovat
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (Return Of Investments - návratnost investic)
  • Zkušenosti z praxe

Formální výstup

Certifikát
Termín školení 12.12.201712.12.2017
Místo školení Zastávka u Brna, Cukrovarská 1230
Cena školení 3 900 Kč bez DPH
Přihláška Přihlásit