Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
_hobotnice:

Modul 5: Jak rozhodovat bez emocí


Termín Místo Cena Přihláška
16.-17.1.2015 Zastávka u Brna 10.000,- bez DPH přihlásit

Vybrané manažerské techniky

Vstupy modulu

Pro absolvování modulu není potřeba připravovat žádné vstupní informace.

Popis modulu

Při realizaci strategických cílů je manažer postaven před celou řadu zásadních rozhodnutí a potřebuje ve firmě realizovat zásadní změny. Nedílnou součástí je i definice a řízení rizik, která při realizaci vznikají nebo je můžeme očekávat. Účastníci se proto naučí používat praktické a jednoduché techniky, které jim umožní řídit proces implementace strategie ve firmě.

Hlavní tematické okruhy modulu:

  • Techniky rozhodování
  • Řízení změny
  • Řízení rizik

Účastníci při praktických cvičeních v průběhu modulu obdrží podklady, které mohou ihned aplikovat v praxi.

Time management

Zvládat time management pro mnohé pracovníky znamená především dodržovat deadliny, včasné příchody či efektivní plánování projektů. Avšak mnohdy se to nepodaří a pracovníci často nevědí příčinu selhání. Cílem workshopu je ujasnění si stěžejních priorit od méně podstatných, určení neefektivních způsobů řešení projektů a optimalizace pracovního procesu přerámcováním svých aktuálních organizačních dovedností.

Program workshopu:

  • Analýza své činnosti v kontextu času
  • Identifikace časových ztrát a prokrastinačních faktorů
  • Stanovení priorit
  • Sestavení efektivního plánu
  • IV. generace time managementu

Typy porad a jejich vedení, zásady delegování

Zaměstnanci jsou v plném rozsahu zatíženi svou náplni práce, a proto jim mohou unikat informace o komplexním dění ve společnosti. K tomu slouží porady jak zaměstnanců, tak vedení.  Porady jsou často protahovány, řeší se nepodstatné záležitosti nebo příliš podrobně detaily nebo nezbývá čas na jiné důležité podněty, které jsou nutné k diskuzi s kolegy. Cílem workshopu je nalézt efektivní způsob předávání informací v rámci porad, dokázat si určit priority nebo vybrat si vhodný typ porady vzhledem k jejímu účelu.

Program workshopu:

  • Typy porad
  • Příprava a vedení porad
  • Komunikace na poradě
  • Facilitace porady
  • Zásady delegování