Sleva 5 %
z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.
Sleva 10 %
z celkové ceny kurzu pro studenty
Sleva 15 %
z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti
Modul 6: Úspěšná firma = dobrý obchodník
Termín | Místo | Cena | Přihláška |
---|---|---|---|
27.-28.2.2015 | Zastávka u Brna | 10.000,- bez DPH | přihlásit |
Ostatní dovednosti
Cíl modulu
Rozvinout vlastní obchodní potenciál a kreativní přístupy v obchodních jednáních. Ukázat na lidský rozměr, který se postupně vytrácí z obchodních vztahů. Seznámit účastníky s nástroji, které nám marketing nabízí pro podporu obchodu a podnikání.
Vstupy modulu
Pro absolvování modulu nejsou nutné specifické znalosti nebo dovedností v olasti obchodu a marketinku. Důležitým vstupem jsou vlastní zkušenosti s řízením společnosti.
Popis modulu
Nedílnou součástí řízení každé dobře fungující společnosti je jasně definovaná marketingová strategie, jejíž hlavním cílem je podpora obchodu nebo-li řízení vztahů se zákazníky takovým způsobem, že z něj profituje celá společnost a její majitelé. Účastníci tohoto workshopu si prakticky vyzkouší svého obchodního „ducha“, v týmech na modelových situacích zvládnou základní obchodní techniky založené na poznání sebe sama a svých týmových kolegů. Prakticky si vyzkouší základní marketingové nástroje a jejich využitelnost při řízení vlastní společnosti. Pomocí těchto nástrojů si zvolí správnou marketingovou strategii. „Marketing není jenom reklama jak by se mohlo nezasvěcenému na první pohled zdát.“
Program modulu
- Obchodní dovednosti
- Obchodní jednání
- Typologie zákazníka a obchodníka
- Očekávání stran a skryté potřeby
- Užitek a přínos pro obě strany – modelové situace
- Marketing
- Vyhodnocení si svých možností
- Znalost interního prostředí a konkurence
- Marketingový mix
- Podpora obchodu a podnikání
- Volba strategie