Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 6 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Modul 6: Úspěšná firma = dobrý obchodník


Termín Místo Cena Přihláška
27.-28.2.2015 Zastávka u Brna 10.000,- bez DPH přihlásit

Ostatní dovednosti

Cíl modulu

Rozvinout vlastní obchodní potenciál a kreativní přístupy v obchodních jednáních. Ukázat na lidský rozměr, který se postupně vytrácí z obchodních vztahů. Seznámit účastníky s nástroji, které nám marketing nabízí pro podporu obchodu a podnikání. 

Vstupy modulu

Pro absolvování modulu nejsou nutné specifické znalosti nebo dovedností v olasti obchodu a marketinku. Důležitým vstupem jsou vlastní zkušenosti s řízením společnosti.

Popis modulu

Nedílnou součástí řízení každé dobře fungující společnosti je jasně definovaná marketingová strategie, jejíž hlavním cílem je podpora obchodu nebo-li řízení vztahů se zákazníky takovým způsobem, že z něj profituje celá společnost a její majitelé. Účastníci tohoto workshopu si prakticky vyzkouší svého obchodního „ducha“, v týmech na modelových situacích zvládnou základní obchodní techniky založené na poznání sebe sama a svých týmových kolegů. Prakticky si vyzkouší základní marketingové nástroje a jejich využitelnost při řízení vlastní společnosti. Pomocí těchto nástrojů si zvolí správnou marketingovou strategii. „Marketing není jenom reklama jak by se mohlo nezasvěcenému na první pohled zdát.“

Program modulu

  • Obchodní dovednosti
    • Obchodní jednání
    • Typologie zákazníka a obchodníka
    • Očekávání stran a skryté potřeby
    • Užitek a přínos pro obě strany – modelové situace
  • Marketing
    • Vyhodnocení si svých možností
    • Znalost interního prostředí a konkurence
    • Marketingový mix
    • Podpora obchodu a podnikání
    • Volba strategie