Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
11 + 9 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Intenzivní trénink prodejních rozhovorů pro pokročilé


Detailní nácvik telefonování, obchodního jednání, kladení otázek a hledání potřeb. Poskytuji užitečné služby pro náročné klienty! Spoléhám na zkušenosti, důslednost a citlivý přístup!

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Úvod:

Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora z oblasti prodeje a obchodu pro B2C a B2B. V praxi rozhodují detaily, o kterých si pokročilí obchodníci myslí, že je zvládají. Opak je pravdou a výsledkem je smlouvání o cenách, nedotahování obchodů a velké množství námitek.

Cílová skupina: zkušení obchodníci s dlouholetou praxí

Přínosy:

  • objevení často netušených možností využití otázek,
  • expertní zvládnutí klíčových částí prodejního jednání,
  • praxe z detailně trénovaných obchodních jednání,
  • úprava nevhodných návyků z praxe a předchozích tréninků,
  • povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a pomůcek,
  • tipy a triky z praxe trenéra.

Nabyté znalosti | Osnova kurzu

Obsah

Obchodník:

  • orientace na cíl (a organizace práce);
  • hlubší znalost verbální a neverbální komunikace pro čtení partnera.

Obchod (intenzivní trénink):

  • oslovení zákazníka formou "cold-call" (studený telefonát - první oslovení) - trénink s rozborem audio nahrávky;
  • vedení obchodního jednání - intenzivní trénink;
  • pokročilé kladení otázek – základní trénink;
  • zacílení prodejního jednání a efektivní "koncovka" s rozhodnou žádostí o zakázku;
  • typy zákazníků a vhodnost užívání typologií;
  • doplnění chybějících znalostí nebo dovedností pole individuálních potřeb,

Tipy a triky:

  • jak číst zákazníka;
  • jak zákazníka přesvědčit;
  • jak předcházet a vést jednání o cenách;
  • jak přenastavit rámec rozhovoru;
  • jak předcházet námitkám;
  • jak na slepé uličky, aby se místo vás "potil" zákazník;
  • jak navázat pevné obchodně-přátelské vztahy na správných hodnotách.

Formální výstup

Certifikát

Reference

Ve srovnání s ostatními lektory jednoznačně nejlepší.

Daniela Jíšová
poradce, AXA pojišťovna a.s.

Jeden z nejpříjemnějších seminářů, kde jsem se nenásilnou formou dozvěděla pro mě spoustu moc důležitých věcí souvisejících s tréninkem otázek. Děkuji Honzo.

Andrea Odehnalová
regionální ředitel, SMS finanční poradenství a.s.