Komunikační dovednosti
Komunikace je základním předpokladem úspěchu v našem profesním i osobním životě. V kurzu se proto naučíte osvědčené komunikační nástroje a vyjednávací metody. Ty si poté vyzkoušíte na praktických příkladech. Zároveň vás vyzbrojíme proti různým technikám manipulace. Kurz je prakticky orientovaný, získáte tak řadu dalších podnětů pro váš osobní rozvoj.
Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro obchodníky, projektové manažery, specialisty, administrativní pracovníky a všechny, kteří při své práci často komunikují se svými podřízenými nebo klienty.
Co Vás naučíme:
- Naučíte se nástroje, jak lze zvládat obtížné komunikační situace.
- Osvojíte si techniky jak prosadit svůj zájem a nepoškodit si přitom vztahy.
- Seznámíte se a prakticky si vyzkoušíte osvědčené metody vyjednávání.
- Naučíte se dávat účinnou zpětnou vazbu lidem ve svém okolí.
- Získáte sebejistotu, jež pramení ze správné komunikace.
- Získáte cennou obranu proti manipulaci.
Nabyté znalosti | Osnova kurzu
Osnova kurzu
- Úvod do mezilidské komunikace
- Komunikační bariéry
- Asertivní komunikace
- Vymezení asertivní komunikace
- Metody asertivní komunikace
- Nácvik asertivní komunikace
- Aktivní naslouchání
- Používání otázek
- Konfliktní komunikační situace
- Vymezení konfliktní situace
- Nástroj pro zvládání konfliktních situací
- Nácvik zvládání konfliktních situací
- Rozvojová zpětná vazba
- Nácvik podávání zpětné vazby