Komunikační dovednosti v praxi
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen všem, kteří chtějí pracovat sami na sobě a rozvíjet tím svůj osobní potenciál.
Co Vás naučíme
V oblasti teorie - přednáška s diskusí (interaktivní - dialogická forma). Důraz bude položen na praktické nácviky dovedností, využití skupinové dynamiky a skupinového potenciálu za využití různých metod (brainstorming, práce ve skupinách, cvičení, hraní rolí, skupinová diskuse) a využití zpětné vazby.
Důraz položen na procvičování činností v malých skupinách.
Požadované vstupní znalosti
Žádné vstupní znalosti nebo dovednosti nejsou potřebné, jenom ochota pracovat sám na sobě a rozvíjet svůj osobní potenciál.
Studijní materiály
Klienti obdrží pro svoji potřebu pracovní sešit, který bude shrnovat probíranou tématiku. Po absolvování workshopu obdrží všichni účastníci osvědčení o absolvování.
Osnova kurzu
Typologie osobnosti a její využití v komunikaci.
- Využití typologie osobnosti v komunikaci s klientem.
- Sociální percepce.
- Emoce v prodeji – jak zacházet se svými emocemi a jak adekvátně reagovat na emoce druhých.
Komunikace s klientem a obchodní vyjednávání.
- Využití vybraných složek neverbální komunikace.
- Asertivní komunikace a zásady zdravého sebeprosazení.
- Techniky zvládání manipulativního jednání.
- Úvod do efektivní telefonické komunikace.
Příprava jednání a předcházení konfliktním situacím
- Jak se dostat do formy před jednáním.
- Možné techniky zvládání stresu a zátěžových situací.
- Tipy a triky pro zvýšení výkonu mozku.
- Konfliktní situace – proč si lidé nerozumí.
- Styly, strategie a taktika zvládání konfliktů.