Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
13 + 1 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Komunikační dovednosti v praxi


Klienti v průběhu dvoudenního workshopu získají základní znalosti z oblasti komunikačních dovedností, typologie osobnosti a zdravé asertivní komunikace při řešení konfliktních a zátěžových situací. V praktických cvičeních si upevní užívání efektivních komunikačních technik, prohloubí si své sebepoznání a procvičí si využití svých silných stránek při komunikaci s klientem.

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen všem, kteří chtějí pracovat sami na sobě a rozvíjet tím svůj osobní potenciál.

Co Vás naučíme

V oblasti teorie - přednáška s diskusí (interaktivní - dialogická forma). Důraz bude položen na  praktické nácviky dovedností, využití skupinové dynamiky a skupinového potenciálu za využití různých metod (brainstorming, práce ve skupinách, cvičení, hraní rolí, skupinová diskuse) a využití zpětné vazby.

Důraz položen na procvičování činností v malých skupinách.

Požadované vstupní znalosti

Žádné vstupní znalosti nebo dovednosti nejsou potřebné, jenom ochota pracovat sám na sobě a rozvíjet svůj osobní potenciál.

Studijní materiály

Klienti obdrží pro svoji potřebu pracovní sešit, který bude shrnovat probíranou tématiku. Po absolvování workshopu obdrží všichni účastníci osvědčení o absolvování.

Osnova kurzu

Typologie osobnosti a její využití v komunikaci.

  • Využití typologie osobnosti v komunikaci s klientem.
  • Sociální percepce.
  • Emoce v prodeji – jak zacházet se svými emocemi a jak adekvátně reagovat na emoce druhých.

Komunikace s klientem a obchodní vyjednávání.

  • Využití vybraných složek neverbální komunikace.
  • Asertivní komunikace a zásady zdravého sebeprosazení.
  • Techniky zvládání manipulativního jednání.
  • Úvod do efektivní telefonické komunikace.

Příprava jednání a předcházení konfliktním situacím

  • Jak se dostat do formy před jednáním.
  • Možné techniky zvládání stresu a zátěžových situací.
  • Tipy a triky pro zvýšení výkonu mozku.
  • Konfliktní situace – proč si lidé nerozumí.
  • Styly, strategie a taktika zvládání konfliktů.