Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
n_vorozenec:

Manažerská asertivita a zvládání konfliktních situací


Zvládnutím typologie osobnosti pochopit chování a reakce komunikačních partnerů, naučit se odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Praktickým tréninkem si prohloubit znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních i jinak vypjatých situacích. Získat vnitřní rovnováhu a jistotu svého verbálního i neverbálního projevu.

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Jak zefektivnit svou činnost vedoucího pracovníka s maximálním využitím svých manažerských dovedností a nově získaných znalostí v praxi. Používat asertivní jednání všude tam, kde je potřeba předcházet konfliktům jak v komunikaci se spolupracovníky, tak i s  podřízenými a zákazníky.  Umět prosadit svůj názor nebo řešení, efektivně komunikovat se svými podřízenými a vhodným způsobem řešit vzniklé konfliktní situace.

Nabyté znalosti | Osnova kurzu

  • Co je to konflikt a jeho příčiny vzniku
  • Styly jednání v konfliktu
  • Fáze řešení konfliktu
  • Nástroje k efektivnímu řešení konfliktů
  • Typologie osobnosti problémových lidí
  • Rozdíly mezi agresivním, pasivním a asertivním jednáním
  • Základní principy a metody asertivity
  • Prosazení oprávněného požadavku tam, kde je to potřeba
  • Jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice a manipulaci
  • Jak pomocí asertivity zvládat silné emoce
  • Použití asertivity při vedení lidí, pracovním jednání, vystupování na poradách atd.
  • Praktické procvičování jednotlivých komunikačních technik

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro střední i vyšší management společností. Pro všechny pracovníky v řídících funkcích, kteří musí při své každodenní řídící činnosti komunikovat s podřízenými zaměstnanci. Pro všechny, kdo chtějí více rozumět sobě i druhým.

Vybraná doporučená literatura

Plamínek, J. – Řešení konfliktů a umění rozhodovat
Godefroy, Ch., Robert, L. – Nauč se přesvědčovat
Scharlau, Ch. – Techniky vedení rozhovoru
Gallwey, Timothy W. – Tajemství vysoké pracovní výkonnosti
Harvey, Ch. – Umění motivovat
Robbins, Anthony – Nekonečná síla
Schott, Barbara – Jednání
Lambert, Tom E. – Jak účinně ovlivňovat druhé
Pospíšil, Miroslav – Asertivita
Breitmanová, Patti, Hatchová Connie – Jak říkat ne bez pocitu viny
Morris, Desmond – Řeč těla
De Vito, J.A. – Základy mezilidské komunikace
Novák, T., Capponi, V. – Asertivně do života
Scharlau, Ch. – Techniky vedení rozhovoru
Štěpančík, J. – Umění jednat s lidmi 2. Komunikace

Formální výstup

Osvědčení o absolvování kurzu

Poptávkový formulář

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 3 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.