Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 10 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Obchodní dovednosti - práce s problémovými klienty


Ve dvoudenním semináři získáte základní znalosti a osvojíte si dovednosti potřebné pro zvládnutí základních technik práce s problémovými klienty. Naučíte se rozumět řeči těla a jak ji můžete využít ve svůj prospěch. Osvojíte si práci s emocemi během rozhovorů s klienty a jak si otevřít prostor pro další komunikaci. Zvládnete efektivní telefonickou komunikaci a naučíte vyhýbat se chybám v telefonickém hovoru s již zavedenými nebo potenciálními klienty.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno klientům, kteří pracují nebo chtějí pracovat v oblasti přímého prodeje jako obchodní zástupci, zaměstnanci v pojišťovacích nebo makléřských firmách a chtějí být úspěšní. Vhodné pro klienty, kteří chtějí rychle dosáhnout cílových znalostí a dovedností a chtějí zlepšit svůj verbální a neverbální projev v komunikaci s klienty.

Co Vás naučíme

Dozvíte se, jaká jsou základní pravidla pro úspěšnou a efektivní verbální a neverbální komunikaci. Naučíte se porozumět řeči těla a jak ji můžete využít ve svůj prospěch. Zvládnete typologii problémových klientů a prakticky si procvičíte práci s těmito klienty. Zvládnete principy telefonování a co musíte udělat pro vytvoření profesionálního dojmu. Procvičíme si efektivní práci s hlasem a asertivní přístup k vyjadřovaným námitkám, problémům nebo konfliktům.

Požadované vstupní znalosti

Žádné vstupní znalosti nebo dovednosti, jen ochota pracovat sám na sobě a rozvíjet svůj osobní potenciál.

Forma výuky

Teoretická výuka, praktické nácviky dovedností, využití skupinové dynamiky a skupinového potenciálu a zpětné vazby.

Osnova školení

Verbální komunikace:

  • příprava na rozhovor, vedení rozhovoru a jeho vyhodnocení
  • aktivní naslouchání, příprava a kladení otázek
  • zpětná vazba a konflikt představ a názorů
  • práce s emocemi během rozhovoru - oceňování klienta, posilování jeho sebevědomí a pocitu důležitosti
  • otevírání si prostoru pro další komunikaci

Neverbální komunikace:

  • jak porozumět řeči těla a využít ji ve svůj prospěch
  • základní kameny neverbální komunikace
  • jak zapůsobit na klienta
  • jak uspořádat prostor pro komunikaci

Problémový klient:

  • nácvik komunikace s problémovým klientem
  • typologie problémových klientů
  • praktický nácvik práce s problémovými klienty (zklidnění, aktivace a další postupy)

Efektivní telefonická komunikace:

  • orincipy telefonování a vytváření profesionálního dojmu
  • struktura telefonického rozhovoru a předcházení chybám při telefonování
  • práce s hlasem, vyjádření zájmu o klienta, pozitivní vyjadřování námitek, problémů nebo konfliktů

Vzhledem k nutnosti pracovat v průběhu školení v malých týmech, bude školení otevřeno při minimálním počtu 5 osob.

V ceně je zahrnut sobotní oběd a catering po celou dobu trvání školení.