Podle čeho vybírat nové zaměstnance
Stanovení důležitých znaků, způsob ověření těchto znaků při představovacích pohovorech
Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy
Přínos / Cíl
Firmy mají nastaveny standardní scénáře pro představovací pohovory a mnohdy nenastavují jejich průběhy v souladu s informacemi, které chtějí od uchazečů získat.
Seminář nabízí časově nenáročné kroky přípravy představovacích pohovorů, stanovení jeho specifického průběhu a znaků , které nejvíce přiblíží informace o kandidátovi, které jsou pro danou pozici v daném čase důležité.
Nabyté znalosti | Osnova kurzu
Obsah
- Struktura běžného představovacího pohovoru
- Jak postavit jedinečný představovací pohovor z hlediska specifických informací, které chceme o kandidátovi získat
- Stanovení klíčových znaků pro výběr kandidáta s ohledem na hledanou pozici a požadovaný profil a jejich vliv na průběh rozhovoru
- Jak pracujeme s problematikou osobní agendy, předsudků a filtrování při rozhovoru
- Principy maximální efektivity představovacího pohovoru
- Assessment centra, rozřazovací testy a práce s nimi
Komu je seminář určen
Manažeři a pracovníci HR