Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
9 + 0 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Podle čeho vybírat nové zaměstnance


Stanovení důležitých znaků, způsob ověření těchto znaků při představovacích pohovorech

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Přínos / Cíl

Firmy mají nastaveny standardní scénáře pro představovací pohovory a mnohdy nenastavují jejich průběhy v souladu s informacemi, které chtějí od uchazečů získat.

Seminář nabízí časově nenáročné kroky přípravy představovacích pohovorů, stanovení jeho specifického průběhu a znaků , které nejvíce přiblíží informace o kandidátovi, které jsou pro danou pozici  v daném čase důležité.

Nabyté znalosti | Osnova kurzu

Obsah

  • Struktura běžného představovacího pohovoru
  • Jak postavit jedinečný představovací pohovor z hlediska specifických informací, které chceme o kandidátovi získat
  • Stanovení klíčových znaků pro výběr kandidáta s ohledem na hledanou pozici a požadovaný profil a jejich vliv na průběh rozhovoru
  • Jak pracujeme s problematikou osobní agendy, předsudků a filtrování při rozhovoru
  • Principy maximální efektivity představovacího pohovoru
  • Assessment  centra, rozřazovací testy a práce s nimi

Komu je s​eminář určen

Manažeři a pracovníci HR

Formální výstup

Certifikát