Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 4 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Pracovní pohovor - praktický workshop


Jdete na pracovní pohovor a nejste si jistí co vás čeká, na co se vás budou ptát, jak máte reagovat. Jste dlouhou dobu bez práce, máma která hledá práci nebo se ucházíte o místo, kde je mnoho zájemců? Z workshopu si odnesete praktické dovednosti, které vám pomohou při pracovním pohovoru a první komunikaci s budoucím zaměstnavatelem. Budete se sami aktivně podílet na průběhu workshopu – vyzkoušíte si pracovní pohovor, dozvíte se co vám jde a na čem zapracovat a zeptáte se na všechno, s čím byste chtěli poradit nebo na co se připravit.

Nepřednáší se teorie, ale důraz je kladen na praktické ukázky, příklady z praxe, předávání znalostí, týmovou spolupráci a vlastní i skupinové hodnocení. Účastníci si zábavnou formou osvojí základní dovednosti komunikace v praxi a vyzkoušejí si pohovor nanečisto.

Pro koho je kurz určen

Pro všechny kteří se chystají na pracovní pohovor, vracejí se po delší době na trh práce a také pro ty, kteří chtějí vylepšit svoji sebeprezentaci na pohovoru.

Co Vás naučíme

Připravíme vás pro pracovní pohovor. Podíváte se na celý pohovor z pohledu uchazeče i zaměstnavatele, zjistíte, kde jsou vaše silné stránky a jak je co nejlépe ukázat budoucímu zaměstnavateli.

Studijní materiály

​Studijní materiál PRODUCA, s.r.o.

​Osnova kurzu

  • dohoda na tom, na co se na workshopu zaměříme – které otázky „pálí“ účastníky nejvíce, na co by se chtěli zaměřit, co si nacvičit a která témata probrat
  • praktický nácvik pohovoru na konkrétní pracovní pozice (podle složení skupiny) - ve dvojicích a s lektorem
  • rozbor pohovoru každého účastníka ve skupině: jak působila komunikace, silná a slabá místa, co můžeme vylepšit, zhodnocení prvního a celkového dojmu – hodnotí se účastník sám a skupinka jeho (týmová spolupráce a zpětná vazba)
  • jak reagovat na osobní, genderové a nevhodné dotazy
  • závěrečné dotazy, vysvětlení
  • závěrečné zhodnocení – zhodnocení lektora skupinou – zda workshop splnil všechna očekávání, vyplnění dotazníku spokojenosti