Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 10 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Vedení klíčových zákazníků


Ukázat manažerům, jak a na základě čeho vybírat a následně správně pečovat o klíčové zákazníky. Naučit je efektivně řídit vztahy s těmito zákazníky jako základního předpokladu úspěchu a rozvoje firem. Praktickými cvičeními je naučit vytvářet plán pro individuální přístup k řízení klíčových zákazníků. Osvojíte si základní techniky tvorby výstupních bariér a důležité faktory ovlivňující udržitelnost klíčového zákazníka.

Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy

Co si platíte

Po ukončení kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování. Oběd a občerstvení během přestávek je zahrnutý v ceně školení. Podklady společnosti PRODUCA, s.r.o.

Pro koho je kurz určen

Program je určen pro všechny pracovníky na pozicích Key Account ManagerAccount Manager, Manažer prodeje a všem ostatním pracovníkům, kteří se starají o klíčové zákazníky společnosti nebo mají zájem dozvědět se více o této pracovní pozici. 

Co Vás naučíme

Dozvíte se, jak máte z pracovní pozice Key Account Managera spolupracovat a jednat s klíčovými zákazníky vaši společnosti. Jak máte vybrat ty klienty, kteří mají pro vaši společnost strategický význam z pohledu rozvoje společnosti, potenciálu, reklamy a finančního přínosu. Osvojíte si základní role Key Account Managera ve všech oblastech, které musí ovládat, aby byl úspěšný. Budete umět vytvořit plán pro Váš individuální přístup k řízení klíčových zákazníků.

Nabyté znalosti | Osnova kurzu

Osnova kurzu

  • Popis práce a hlavní role Key Account Managera ve firmě
  • Umění definovat klíčového zákazníka a stanovení přístupu k němu
  • Parettovo pravidlo a jeho využití
  • Typologie klíčových zákazníků jako zdroj pro efektivní budování vztahu s nimi
  • Zjišťování potenciálu zákazníka
  • Budování a efektivní řízení vztahu s klíčovými zákazníky
  • Prvky profesionální péče v každém stádiu vývoje obchodního vztahu
  • SWOT Analýza zaměřená na péči o klíčového zákazníka
  • Plánování udržitelnosti a rozvoje spolupráce s klíčovým zákazníkem

Formální výstup

Osvědčení o absolvování kurzu

Poptávkový formulář

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 10 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.