Vedení klíčových zákazníků
Cíle | Co Vás naučíme | Přínosy
Co si platíte
Po ukončení kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování. Oběd a občerstvení během přestávek je zahrnutý v ceně školení. Podklady společnosti PRODUCA, s.r.o.
Pro koho je kurz určen
Program je určen pro všechny pracovníky na pozicích Key Account Manager, Account Manager, Manažer prodeje a všem ostatním pracovníkům, kteří se starají o klíčové zákazníky společnosti nebo mají zájem dozvědět se více o této pracovní pozici.
Co Vás naučíme
Dozvíte se, jak máte z pracovní pozice Key Account Managera spolupracovat a jednat s klíčovými zákazníky vaši společnosti. Jak máte vybrat ty klienty, kteří mají pro vaši společnost strategický význam z pohledu rozvoje společnosti, potenciálu, reklamy a finančního přínosu. Osvojíte si základní role Key Account Managera ve všech oblastech, které musí ovládat, aby byl úspěšný. Budete umět vytvořit plán pro Váš individuální přístup k řízení klíčových zákazníků.
Nabyté znalosti | Osnova kurzu
Osnova kurzu
- Popis práce a hlavní role Key Account Managera ve firmě
- Umění definovat klíčového zákazníka a stanovení přístupu k němu
- Parettovo pravidlo a jeho využití
- Typologie klíčových zákazníků jako zdroj pro efektivní budování vztahu s nimi
- Zjišťování potenciálu zákazníka
- Budování a efektivní řízení vztahu s klíčovými zákazníky
- Prvky profesionální péče v každém stádiu vývoje obchodního vztahu
- SWOT Analýza zaměřená na péči o klíčového zákazníka
- Plánování udržitelnosti a rozvoje spolupráce s klíčovým zákazníkem