Professional Education



Sleva

Sleva 5 %

z celkové ceny kurzu pro fanoušky Facebook stránky PRODUCA, s.r.o.

Sleva 10 %

z celkové ceny kurzu pro studenty

Sleva 15 %

z celkové ceny kurzu pro 3 a více osob z jedné společnosti



Školení podle místa


Facebook

Anketa
Při výběru kurzu je pro mě nejdůležitější
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
11 + 9 =
Vyřešte tuto jednoduchou otázku a napište odpověď. Např. pro 1+3 napište 4.

Vedení zpětných vazeb s operátory - praktický workshop


Dozvíte se, jak vést s operátory zpětnou vazbu, jak volit její strukturu, s čím začít a jak rozhovor zakončit. Dozvíte se jakým způsobem zpětnou vazbu směrovat k tomu, aby operátor odcházel motivován a zlepšila se výkonnost vašeho týmu a kvalita komunikace se zákazníky. Naučíte se využívat empatické reakce a vyzkoušíte si několik zpětných vazeb pomocí těchto nových dovedností.

Pro koho j​e kurz určen

Kurz je určen pro supervizory a vedoucí pracovníky v zákaznických centrech, kteří zodpovídají za tým operátorů a chtějí zlepšit efektivitu jejich týmu, kvalitu hovorů, jednání se zákazníky a motivaci operátorů.

Co Vás n​aučíme

Naučíme Vás, jak vést s operátory zpětnou vazbu, jak volit její strukturu, s čím začít a jak rozhovor zakončit. Naučíme Vás jakým způsobem zpětnou vazbu směrovat k tomu, aby operátor odcházel motivován a zlepšila se výkonnost vašeho týmu a kvalita komunikace se zákazníky. Naučíte se využívat empatické reakce a vyzkoušíte si několik zpětných vazeb pomocí těchto nových dovedností.

V závěru kurzu se naučíte zadávat úkoly, odhadovat míru splnitelnosti úkolů. Většině vedoucích pracovníků není jasné, proč jejich týmy neplní, nebo plní na polovinu, případně proč zaměstnanci dělají něco jiného, než jim bylo uloženo. Háček je většinou v definici a nastavení splnitelnosti úkolu, ukážeme si jednoduché techniky pro efektivní zadávání práce a měření plnění.

Studijní materiály

Studijní materiál PRODUCA, s.r.o.

Osnova kur​zu

  1. Jak vést rozhovor zpětné vazby:
    • struktura rozhovoru
    • kdo by měl být přítomen
    • jak začít a jak rozhovor zakončit
    • motivace operátorů
    • empatické reakce
  2. Praktická část: vytýkací rozhovor a pozitivní zpětná vazba
  3. Stanovení dílčích cílů pro operátory, kritéria a jejich splnitelnost:
    • jak zadávat úkoly a zhodnotit jejich splnění
    • jak stanovit splnitelné cíle
    • co jsou nesplnitelné cíle a proč zaměstnanci neplní uložené úkoly

Poptávkový formulář

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
ven_ovan: